Pravidla e-shopu - Drogerie Teplice

Váš nákup bez DPH celkem:
ODHLÁSIT Z E-SHOPU
Váš nákup celkem
Přejít na obsah
Pravidla a podmínky pro nákup v e-shopu
1)
V tomto e-shopu může nakupovat libovolná osoba nebo instituce či podnikatelský subjekt sídlící na území okresu Teplice (omezení z důvodu rozvozových možností).
2)
Registrace v e-shopu není poviná, je zcela dobrovolná, nákup lze realizovat i bez registrace.
3)
Registrace:

a)
registrace není povinná, po výběru zboží lze v nákupu pokračovat bez registrace

a)
při dalším nákupu již nemusíte vyplňovat své doručovací údaje

b)
dlouhodobě získáváte slevu na své další nákupy

c)
neplatíte dopravu při doručení vaší objednávky

d)
budete mít výhodu, protože Vám zašleme e-mail se zvýhodněnými nabídkami, novým sortimentem, ...

e)
budete mít přístup k přehledu Vašich  předchozích objednávek

f)
případně další výhody, které se budou vztahovat výhradně k registrovaným zákazníkům

g)
Údaje poskytnuté při registaraci podléhají přílušné legislativě o ochraně dat, včetně stanovených podmínek v rámci GDPR.

h)
Svou registraci můžete kdykoliv zrušit odesláním mailu se svým požadavkem (smažeme vaše přihlašovací údaje a dojde ke smazání dat o Vašich předchozích objednávkách a bude zrušen slevový kód) - zrušit registraci
4)
Způsob úhrady:

a)
Platba v hotovosti není akceptována.

b)
Platbu je možno zrealizovat převodem na účet
ba)
na základě objednávky a standardně dle automaticky vystavené a doručené předfaktury z e-shopu.



bb)
na základě doručené faktury při dodání zboží u smluvních a registrovaných zákazníků.

c)
Případně lze zvolit i úhradu platební kartou při osobním odběru v sídle společnosti Interkist s.r.o., Střední 169/32, Dubí, 41703.
5)
Reklamace a vrácení zboží:

a)
Dodané zboží lze vrátit v sídle společnosti Interkist s.r.o. na základě předchozí domluvy ve sjednaném termínu.
- zboží nesmí být poškozeno
- zboží nesmí být načnuté
- zboží nemí mít poškozený bezpečnostní nebo přepravní uzavěr

b)
Vadné doplňky, např. rozprašovače, dávkovací pumpy apod. lze vyměnit ať už v sídle společnosti Interkist s.r.o. nebo budou vyměněny u zákazníka dle vzájemné domluvy.

c)
Reklamované zboží  je rovněž možno reklamovat v sídle společnosti Interkist s.r.o. nebo bude převzato distributorem u zákazníka (dle dohody), pro reklamaci je nutno vyplnit reklamační protokol - *stáhnout
6)
Heslo! Heslo je častou informací, kterou zapomínáme. Pokud v zapomenete heslo v tomto e-shopu stačí zadat přihlašovací e-mail, kterým jste se do e-shopu registrovali a kliknout v registračním / přihlašovacím formuláři na tlačítko "Ztratil jsem heslo", systém Vám automaticky Vaše heslo zašle na Váš přihlašovací e-mail.
7)
Tyto podmínky mohou být i po jejich vydání aktualizovány, doporučujeme při dalším nákupu jejich opětovné prostudování.



V Dubí dne 13. 5. 2020

Návrat na obsah